Saturday, May 18, 2013

Gratulerer med dagen, bestemor!

I dag fyller min kjære bestemor 70!
Og som bestemødre flest, er hun helt umulig å kjøpe gave til.. Ikke skal hun feire, og ikke vil hun ha noe. (Men nesten hele slekta kommer på besøk på dagen hennes lell!)
Men da jeg leste det nye nummeret av magnolia ink, falt jeg så for en vinholder / vinskjuler jeg så der., og bestemte meg for å prøve meg på en slik.
Lagde litt min egen vri med egne mål, og fem kanter i stedet for seks da.

Jeg satte i gang.. Men det er neimen ikke lett med ei lita ei som skal ligge i fanget ca konstant! Men med litt øvelse, klarte jeg faktisk å få til en ordning hvor jeg satt i hjørnet mitt i sofaen, med henne på ammeputa i fanget og scrappeutstyret fordelt i plastbokser på min høyre side, og "arbeidsstasjon" foran meg.
Det er klart det gikk langt fra så raskt som jeg ønsket.. Men etter to dager begynte jeg å nærme meg slutten.

Vi skulle til bestemor i dag kl halv fem. Klokken fire var vinskjuleren klar :D

Rakk såvidt å knipse noen bilder av den, før vi kom oss av gårde.


Hele flaska:

Taggen:

 Søte Tilda loves flowers:


Oversiktsbilde

Og enda to til:

For første gang tenkte jeg å delta i noen challenges, elsker jo konkurranser :-)

Disse deltar jeg hos:

Bruke blomster: Papirplaneten

Lag på lag: Picture and scrap
Magnolia madness: Creative inspirations
Lucky dip (diecuts, ribbon, flowers): Bearly-Mine
Bingo (ribbon, flowers, charm): Totally Gorjuss
Kreativ med chipboard: Anonyme Scrappere
Flower Power: Simon Says Stamp
Bingo (Diagonalt: dies, tekst, charm): Kort O Mania
Dies og/eller punch: Scrap'a'long

9 comments:

  1. This is lovely! Thank you so much for sharing it with us at Creative Inspirations. Good luck and I hope to see you back Wednesday for a new challenge!
    Rene :D

    ReplyDelete
  2. Your wine carrier is very clever, Ann Kristin! Thanks for sharing it with us at the Simon Says Stamp flower power challenge this week!

    ReplyDelete
  3. Åhhh, hvor er den bare smuk♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.
    knuzzzzz Anne Bente DT♥

    ReplyDelete
  4. Totally adorable!
    Thanks for playing along with us at Bearly Mine Challenge!
    Hugs Nela

    ReplyDelete
  5. Det var en super presang til bestemødre som har alt! Tusen takk for at du deltar på Card and Scrap.

    ReplyDelete
  6. Dette var en fin bursdagsgave til bestemora di=)
    Tusen takk for du deltar hos Kort O Mania.
    Klem fra Elisabeth

    ReplyDelete
  7. En flott gave.
    Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    ReplyDelete
  8. Den vart stilig den der, tipper bestemor var fornøyd.
    Takk for at du deltar i Papirplanetens Magnoliautfordring.

    ReplyDelete
  9. Her var det jammen meg en heldig bestemor - denne ble kjempefin:)

    ReplyDelete