Monday, May 13, 2013

Ønskeliste

Tenkte jeg skulle prøve å lage meg en liten ønskeliste.
Det er jo  utrolig mye utstyr som er "kjekt å ha" når man scrapper.

Nå er jeg rimelig ny i denne verdenen, så vet ikke helt hvilke ting som er best/mest populært.. Men det får være så.


  • Først og fremst ønsker jeg meg et skikkelig skjærebrett.
  • Og siden jeg er veldig glad i forskjellige bretteteknikker, ønsker jeg meg og et slikt "brettebrett"?
  • Deretter retro flower puncher. Her sikler jeg på noen fra ebay som jeg nok kommer til å bestille når jeg får lønn. :-) 
  • En ting jeg har fått erfare, er at man aldri kan få nok blomster.. Så masse flere pakker med blomster fra bla www.iamroses.com må og stå på listen. (Venter på en pakke nå da.. Men for å holde seg under tollgrensa på 200, ble dt jo ikke så mange forskjellige.)
  • Promarkers! Jeg ønsker meg i første (egentlig andre) omgang fargene:

             Ivory
            Blush
            Dusky pink
            Tan
            Caramel
           Cool grey1

Har faktisk ganske mange allerede, men kjenner jeg meg selv rett, ender jeg vel ratt opp med alle..
  • Neste på lista er papir til stempeltrykk som skal fargelegges med promarkers. Har lest at staples har et som er bra, color copy. Så det skal prøves ut. Har bare brukt vanlig kopipapir ogkartong så langt (det er visst ikke bra for tusjene).. Så regner med det blir forskjell.
  • Så kommer: Stempler med norsk tekst. Har en del med engelsk tekst, siden jeg er over middels glad i ebay.. Men merker at jeg vil ha noen norske hilsener og.
  • Tildastempler er og på lista.. Synes de er så nydelige!
  • Noen andre stempler jeg og har falt for, er tickled pink sine. Litt spesielle er de.. Men og såååå herlige og søte.
  • Tja.. Flere punchere er jo stas. Venter spent på butterfly punch og doily lace fra Martha Stewart.. De kommer forhåpentlig snart i posten. 
  • Flere stickles vil jeg ha.. Samt glimmering mist. Crackle paint og kanskje? Glue dots har jeg enda ikke soset meg til å kjøpe.. Samme med ez mount til mine tilda ministempler.


Skal prøve å lure meg avgårde til unik hobby på hamar i løpet av uken, og da forsvinner vel litt av det på listen. :-)

Dette ble vel et lite pent innlegg.. Og mest oppramsing for min egen del. :-)
Skal prøve å holde lista litt oppdatert til enhver tid (er det "lov" i bloggeverdenen? Å endre innlegg slik?)
Uansett skal jeg se om jeg ikke får lagt inn litt bilder senere, når jeg kommer meg til pcen. Men akkurat nå (og så godt som hele tiden ellers og, nå om dagen), sitter jeg i sofaen med tulla på fem uker i fanget. :-)

No comments:

Post a Comment