Thursday, August 8, 2013

Litt stille fra meg om dagen..
Men snuppa begynner å bli mer aktiv, og med ferie på eldstesnuppa også, blir det ikke mye tid til å sette seg ned å scrappe. Eller, rettere sagt.. energi ;-)

Har også såvidt begynt å trene litt igjen, og det føles herlig!

Også når jeg har litt tid, ordner jeg litt på mitt scrapperom-to-be..
Akkurat nå sover minstesnuppa der, så jeg får ikke gjort så mye der enda, men jeg har da fått fordelt litt utover så jeg kan se litt hva jeg har :P
Måtte ta noen bilder, mest for moroskyld og for egen del, for å se hva jeg har.


 Elsker stickles :D
 En liten samling med Distress Ink
 Og noen Re-inkere
 Punchene mine.. mangler to som jeg ikke fant..
 Kurver med stæsj..
 Noen blomster har det og blitt..
 Diverse stempler





Gleder meg til å få innredet rommet skikkelig, og kunne ta det i bruk på kveldstid. Men det blir nok en god stund til.. I alle fall ikke før minstesnuppa er ferdig med å amme og sover greit natten igjennom.




Også til slutt vil jeg og linke til en give-away fra Papirdesign med litt snacks. Klikk på bildet for å komme til give-away'en.
 

Ha en fortsatt god sommer!

No comments:

Post a Comment